Publicat de: jurilovca | mai 10, 2012

Candidatii Primaria Jurilovca


Biroul Electoral al Circumscriptiei Electorale nr 28 din Jurilovca a validat in data de 4 mai 2012 ,urmatorii candidati pentru postul de primar, inclusiv lista de consilieri:

 

Ion Eugen    (Geni )     U.S.L

Malihan Policarp  C.R.L.R  Jurilovca

Vlaciu Virgil   U.N.P.R

Balasa Paul  P.P.D.D

Nicanov Victor  P.R.M

Bucur Marian  P.D-L

Heremciuc Mihai  P.S.M


Răspunsuri

  1. Produc Ilieana are 85 de ani,handicap de gradul 1,nevazatore,merge pe cadru .Este din Salcioara,str. Sudului, nr. 2 ,are lipsa de apa timp de doua saptamani.Domnule Primar daca ati fi in locul ei,cum vati descurca !?!?

  2. „unfanatic”, nu toata lumea e tampita precum crezi .Si sa inteleg ca e o amenintare „iar daca sunteti curiosi veti muri repede „.
    Partidele,in schimb, mor si reinvie pe rand (la 4-8 ani) iar conventiile,uniunile si cum li se mai zice si mai repede. Aici e vb de oameni si de verticalitatea lor.

  3. cred ca dv aveti creierul spalat de MALIHIN si SILAI IVAN [MOGULUL]din JURILOVCA,iar cu tricourile si sepcile e ceva normal intr-o tara democrata,in schimb cu mita electorala cred ca ati decurs la astfel de practi de aveti cunostinta,iar cu bani celtuiti e problema domnului GENI nu e problema noastra iar daca sunteti curiosi veti muri repede precum PDl-ul

    • ai scapat cumva datoriile,de ai scos capul din barlog

  4. Stimabili usl-isti, nu va mai umflati atata in pene ca ati castigat locul la primarie. Voi l-ati cumparat prin diversele voastre actiuni incepute inca de acum vreo 2 ani, sistematic, usor, la inceput, foarte agresiv spre final. Daca dl. Geni castiga alegerile convingand oamenii cu ideile lui si cu 2-3 sepci si tricouri (cum au incercat si ceilalti candidati) era ok. sansele erau egale si oamenii hotarau singuri (poate veneau si singuri la vot) .Atunci as fi spus „Jos palaria” i-ati convins pe oameni. Dar in cazul vostru nu s-a intamplat asa si nu stiu daca primarul ales merita vreun respect. Asta cu o sa fiu primarul tuturor si bla-bla-bla postat la topicul „Multumesc pt. incredere!” nu pot sa spun decat „Paul, minti frumos!” Problema e alta, care ne ingrijoreaza mult, cum se vor recupera banii cheltuiti in campanie?

  5. SCUZE…” PRIORITATEA MEA ESTI TU”

    • a fost,dar acum,”proprietatea mea esti tu”

  6. Citesc comentariile voastre a celor care il sustin pe mare intelectual ,GENI. Voua fratilor v-a spalat cumva creierul? Vom vorbi peste un an atunci cand ii vom numara realizarile si „Proiectele comunei” . Bravo lui ca a invins ,iar voua lipovenilor multa rabdare si tutun! ” contezi numai TU” .

  7. domnul SILAI din tractorist vrei vice esti la fel ca MALIHIN un analfabet.ai baut multa apa dupa caiacistul asta ?sau te-a injectat si pe dumneata erai mai luminat cind erai la PNLsi la PUR.

    • Inainte de a-i face pe altii analfabeti, invata TU sa scrii. Esti pe langa orice norma gramaticala, ca sa nu mai zic de cea a bunului-simt.

    • daca ni sa-u despartit drumurile inseamna ca esti mai luminat
      -nu era mai bine sa faci o baie dupa care sa putem conversa
      -tot asa stai de vorba si cu elevi cum ai stat si in fata parintilor cu curul pe catedra,halal profesor care se vrea sa ajunga director.
      -nu vreau sa ajung vice primar ,pentru ca imi cunosc lungu nasului

      • Vanea, faci o confuzie. Fanaticul sigur nu este cel la care te gandesti..E pacat… s-ar putea sa faci o greseala ireparabila.
        ,,Un fanatic” nici nu merita citit, e total incoerent si lipsit de o minima educatie.

      • De ceva vreme nu am mai postat nimic pe acest blog, deoarece nu se purta un dialog civilizat, ci doar un monolog absurd. Ma simt nevoit sa revin deoarece imaginea mea publica a fost atacata in mod repetat si pe nedrept.

        Cer celui care se intituleaza „unfanatic” sa-l lamureasca pe domnul Silai Ivan ca nu sunt eu cel care a postat acele comentarii. Se vede clar, comentariile au fost postate cu scop provocator.

        Va dati seama cu totii care postati pe acest blog, in frunte cu Silai Ivan, ca datorita statutului social nu-mi permit sa intru in polemici murdare si sa aduc injurii nimanui.

        Domnule Silai Ivan daca ati avea mintea limpede si o gandire matura, dar din pacate ea este intunecata de pierderea alegerilor, v-ati da seama ca nu-mi permit sa vorbesc asa si sa mai si postez pe blog. Se vede ca ma cunoasteti foarte putin. As putea interpreta ca dumneavoastra ati postat si sub numele „unfanatic” si apoi tot dumneavoastra comentati ca ati fost jignit, cu scopul de a agita apele. Mi-ar placea sa avem o discutie in particular, dar nu sub influenta emotiilor de dupa alegeri. Se vede ca trageti niste concluzii pripite, de care, asa cum spune si „cogito”, s-ar putea sa va para rau mai tarziu.

        Pentru lamurirea cititorilor trebuie precizat ca aceasta confuzie a aparut dupa ce ieri, 13.06.2012, domnul Silai Ivan a venit la sedinta cu parintii clasei a VII-a, unde are un copil, nu pentru a afla situatia acestuia ci pentru a continua „circul electoral ieftin”. In urma acestei polemici trage concluzia domnul Silai Ivan ca eu as fi personajul „unfnatic”, dar nu am nici-o treaba cu acesta.

        Chiar imi pare rau ca s-a ajuns la aceasta mascarada si la acest nivel de subcultura si de atac la persoana. Nu cred ca se merita.

        Cu aceasta ocazie vreau sa multumesc tuturor celor care au avut incredere si au votat echipa USL.

        Toate cele bune!

    • @ unfanatic. Ar trebui sa iei cateva lectii e gramatica, ori sa faci din nou scoala generala. Se vede intelectualitatea lui Geni…si a sustinatorilor lui. A nu se intelege ca si ceilalti candidati sunt mai destepti. @ dezamagire: Pentru Geni…prioritatea o sa fie sa isi recupereze banii pe care i-a bagat mita electorala, mici, bere, sepci, tricouri….si platititul ciumpalacilor. Asa ca…vorba primarului ales: Prioritatea mea….esti…tu…..ca te sug de bani de nu o sa stii de tine :)) ( ma refer la comuna)

      • Daca te crezi INTELECTUAL, de ce n-ai candidat tu ?
        Poate ca sustinatorii lui Geni ar fi avut de ales intre un ,,tractorist” care a facut ceva pentru aceasta comuna si un ,,CIUMPALAC” ca tine.Precis ai fost primul care te-ai indopat cu mici, bere…., cinstitule !!!!!!!

  8. ce sa o mai dam de gard GENI si echipa lui sunt invingatorii.ce vroia MALIHIN primar?el abia citeste este un analfabet noroc cu sportul ca sa ajuns si el ,a avut ocazia cind a fost viceprimar dar a dato in bara singur precum zicala „BOUL SE LEAGA DE COARNE SI PROSTUL DE SEMNATURA ASTA E POLICARP”, a cazut in plasa gasti conduse de marele mecanic VLACIU si gasca lui.Ce e vi se clatina scaunele sub fund sau va e frica ca o sa iasa neregulile la iveala,a apus steaua norocoasa pentru multi.SUCCES DOMNUL GENI .MULTA BAFTA si cei care te-au criticat SA TE PUPER IN CUR.

    • ce sa faci asa a ajuns scoala unde trimitem copii pentru educatie,asta este vocabularul unui profesor(diriginte) unei clase,fost camp electoral al scoli generale clasele 1-8 Jurilovca.

  9. Inca ceva: daca aveti constiinta apartenentei etnice atat de dezvoltata, poate veniti in echipa noii grupari CRLJurilovca, sa urnim lucrurile in primul rand de acolo, sa scoatem comunitatea ( si prin comunitate inteleg toata suflarea de lipoveni) din amorteala care s-a instalat, sa schimbam imaginea atat de alterata a acestei comunitati.Poate asa vom fi mai solidari, mai toleranti cu noi insine, dispusi sa ne risipim energia nu aici pe blog, ci in activitati care sa ne uneasca, nu sa ne dezbine!

  10. Chiar e greu de inteles de ce va certati.Sau va lingeti ranile ca n-ati fost alesi ? ( Prea multa pasiune, prea multe rautati!).Ripishok, Ripeah listvina, juribou,jurilovca etc. chiar ati votat pentru comunitate, ca sa va revoltati acum?Ati fost cumva la Adunarea Generala din 1 aprilie de la camin sau ati venit cand a binevoit sa ne onoreze cu preyenta dnul deputat? Sau v-ati implicat direct in campania candidatului din partea comunitatii? De ce nu v-ati revoltat cand la sediul CRL Jurilovca a fost afisata poza lui Vlaciu?Si ca sa lamutim mai bine cum stau lucrurile, de ce n-ati facut nimic ani de zile cand lazarov si-a batut joc sistematic si continuu de noi, lipovenii, el care era ,,unul de-al nostru,,? Sunt intrebari mai mult retorice, pentru care probabil nu exista raspuns. Acum chiar nu are sens.Stiti vorba aia: Dupa razboi, multi eroi s-arata.

    • De acord cu tine. Mai putin partea cu onoarea ce ne-ar fi facut-o deputatul Ignat Miron.

      Sunt multe de facut de acum inainte, este foarte important sa se creeze parteneriate, independent de etnie, religie, apartenenta politica – parteneriate REALE – pentru COMUNA JURILOVCA

      • salut vasile rosioru

  11. Juri………… in ce secol traiti, treziti-va suntem in secolul XXI!!!!!!!!!!! Nu mai conteaza rasa, etnia sau religia, conteaza omul! Toti locuitorii comunei indiferent de satul in care traiesc au radacini pe alte meleaguri la fel ca lipovenii, asa ca linistiti-va toti suntem la fel. De ce SUA si-a ales ca si presedinte un negru? Barack Obama noroc ca nu traieste in Jurilovca, era linsat pana acum daca avea „tupeul” sa candideze la o functie publica.

  12. Este mare pacat ca noi, lipovenii ne-am vandut. Oamenii in varsta care sunt datori sa transmita valorile culturale, traditiile generatiilor tinere au dat exemplu ca toate acestea sunt doar iluzii. S-au dus si au votat cu cine? RUSINE NOUA , strabunicii nostri si-au parasit tara pentru ca aveau credinta, au fost uniti dar cu noi ce s-a intamplat? Ce ii vom invata pe copiii nostri? Ce le vom explica ? Cine suntem noi/ ESTE FOARTE DUREROS CU CE S-A INTAMPLAT! Sunt multi din Salcioara, Visina care s-au aciuoat in satul nostru si stau bine mersi. Voi cei care ati votat in afara candidatilor etniei noastre n-ati vrea sa mergeti sa locuiti in Salcioara? De ce lipovenii nostri nu se statornicesc acolo? D-nul zis de materna ce tupeu veti mai avea de a lamuri parintii sa-si dea copiii la rusa? Cat tupeu pute-ti avea? Fraieri vor fi cei care isi vor mai da copiii pe mana d-voastra.RUSUNEEEEEE!
    Mai asteptati excursii, premieri cum au spus unii, ziua femeii etc asteptati mult si bine. Afacerile sunt [pe primul loc, dar de ce nu vi le mutati in salcioara, banuiesc ca veti avea profit. suntem fraieri ca va mai calcam in magazine. Mutati-va fratilor acolo! Niciunul nu plecati intr-acolo, dar iei vin , e bine la noi.

  13. Sireoja turic pescarul care era cica la lipoveni, impartea cate 50 de lei la votanti din partea lui geni si aducea votantii cu masina lu petrica antache mesteru. Consilierii lui geni mai treziti-va si voi daca sunteti corecti, mai adunati si voi informatii de la oamenii care au primit mita aceea de 50 lei.Mai investigati treaba aceasta.

    • 950 votanti Geni X 50 RON = 47 500 RON. Cam scumpa afacerea. Eu in locul lui plecam la Miami Bici. Sunteti penibili.

      • Nu se poate sa fi dat geni doar 50 lei! Doar atat de putin la bani lui? 50 lei cand altii au dat 200 lei? Nu cred. Trebuie sa fi fost mai mult.

  14. Ultima bomba!!!!!!!
    Domnul consilier Macamol Gavrila deja se vede viceprimar.
    La ciolan tovarasiiiiiii!!!!!!!!!!

  15. care mai stie sa discearna, uitativa bine la lista de consilieri,si spuneti-mi ce parere aveti?

    • Ce parere avem despre dvs? Ca sunteti si dvs pe acolo.

      • inclusiv eu de ce nu,dar si ceilalti?
        asta daca santeti obiectiva,luind in considerare si repartitia pe partide,bineinteles dupa numarul de alegatori

  16. E prea tirziu sa va mai certati………….cind am spus eu ,,trezitiva lipoveni,, m-au luat alti la mist-o………pacat ca o sa sufere toti din cauza altora.Jeni de-acum se lauda ca a cumparat cu un mic si o bere pe toti.BRAVO TIE JENI CA AI REUSIT SA ARATI CINE SUNTEM NOI ,toti
    la o lalta.SUCCES sa faci ce ai promis,adica nu sa-i ingropi pe toti, in datorii SUCCES JURILOVCA

    • Daniela, tu cumva ai candidat de la CRLR ca sa ai dreptu sa vorbesti? Tu cauto pe Elodia impreuna cu DD. Bafta!

  17. Ma bucur ca mai suntem lipovenii cu sange in vene ca restu s-au vandut…si ne-au vandut precum Iuda pe iisus,si Brutus pe Cezar….

  18. Avem niste suflete mutate pentru voturi cumparate. Cu un primar ca acesta…in mod sigur o sa avem Jurilovca amanetata intr-un an. Putea fi oricine ales si nu as fi avut de comentat, dar campania agresiva si mita electorala si-a spus cuvantul. Si cand spun MITA ELECTORALA, spun de ceea ce am vazut….nu dupa vorbe. Subscriu la ceea ce a spus matache croitoru’. Pregatiti-va prosoapele….”primarele” Geni….isi pregateste flegmele sa va scuipe in fata.

  19. n-ai cu cine…ba! n-ai cu cine… noi, lipovenii -neam de c….t! ne-am vandut pe 2 bani! RUSINEEEEEEEEEEEEEEE, NATIE!
    TRAIASCA GENI!

  20. cu geni la primarie ” pa bilili piredniiu hatu” cei din jurilovca. de acum incolo se vor da mastile de pe fata. acestia sunt oamenii nostrii. vremuri grele pentru jurilovca

  21. VICTORIEEEEEEEE!!!!!!!!

  22. ripeah,la Sarichioi si Slavele sunt rusi lipovenii in Jurilovca sunt lipoveni romanizati…fara suparare….

  23. noi lipovenii ne-am facut-o cu mana noastra RUSINE luati fratiilor exemplu
    SARICHIOIUL rusineeeeee

  24. Si sa nu aud ca e dreptul nostru,ca votam pe cine vrem,etc caci da aveti dreptate e dreptul vostru.dar asa cum mi s-a zis acum cativa ani…voi lipoveni din jurilovca va vindeti ieftin,ei bine asa e!!!!Si vorba cuiva…de acum incolo vom vedea”fapte nu vorbe”.

  25. S-a votat „in bine”….Jeni primar,BAlasa Paul viceprimar…rusine sa ne fie lipovenilor,halal comunitate…ne-am vandut asa de ieftin sa va vad de acum in colo ce o sa ziceti…

  26. ar trebui sa dovedesti ce spui ,ca Silai Ivan cu Malihin ,dar ce zic eu ,e usor sa arunci cu noroi si placut

  27. Nici Victor Nicanov nu e asa cinstit cum il promovezi, pacalici (!!!Pe cine vrei sa pacalesti???).Frma de la Dolosman e o afacere dubioasa.In plus, n-are autorizatie de constructie pentru sandramalele de pe deal si e in proces cu diferite institutii pentru ca a construit intr-o zona interzisa (protejata).Probabil vrea o functie in primarie sa-si acopere ilegalitatile.Si mai e ceva: el si altii vreo 4 stiu ca n-au nicio sansa la primarie, dar vor consilieri cu orice pret.Se lacomesc la 150 de lei pe luna!!! Rusine!

  28. Un pacalici se legana pe o panza de iluzionist
    Si pentru ca panza tinea,
    El pe Geni il vota !

    Un al doilea pacalici se legana pe o panza de iluzionist
    Si pentru ca panza tinea,
    El tot pe Geni il vota !

  29. Nota.Doi boi nu vor putea niciodata urni din loc caruta daca unu trage in stanga iar celalalt in dreapta.

    • Da de ce ii faceti pe cei doi (Victor si Malihin) boi? Nu e frumos.

      • scuzama vera eu nu am facut nici pe Victor nici pe Malahin si nici un alt candidat nici pe altcineva si nici nu am avut in gand sal fac pe cineva bou.
        Eu mam referit la zicala romaneasca.
        Cred ca nu ai inteles mesajul.

  30. WTF?:)))

  31. cand sa privatizat piscicola,brendul cu care Jurilovca era vazuta in tara,au fost in jur de 800 de angajati,la ora asta daca au mai ramas 20,nu stiu exact, dar nu cred ca sant mai multi,Acum am ajuns sa nu fim in stare sa ne alegem un primar din localitate?fugim care incotro sa ne alaturam cu alti, sa ii ajutam sa ajunga primari.raposatul Afanase Condrat nu era din Jurilovca dar traia in Jurilovca si a facut foarte multe de care de cate ori ne aducem aminte de el numai lucruri bune se pot spune ,pentru ca el nu nea dezbinat,ne-a adunat in jurul pescicolei.Malahin Policarp nu este nascut in Jurilovca dar traieste in Jurilovca,are domiciliu in Jurilovca de 18 ani, hai sa ne coalizam in jurul lui,atatia cati am mai ramas, sa-l votam pentru functia de primar,pentu ca sa ne fie bine tuturor noua si copiilor nostri.
    Sa iesim cu incredere la vot pentru ca asta este sansa noastra.
    VOTATI CU INCREDERE MALIHIN POLICARP

    • Sa-l compari pe Malahin cu Afanase Condrat, este ca si cum ai compara un tantar cu un armasar.
      „daca taceai filozof ramaneai”
      Dle Silai, ti-ai ”tras” o palarie prea mare care iti intuneca vederea, cand te-ai hotarat sa ne dovedesti ce „ingeras” este Malahin prin prezentarea REZOLUTIEI NUP.
      Ce aflam din aceasta rezolutie? ca nu s-au respectat proceduri administrative:
      – nu s-au intocmit documente de casare si dezmembrare,
      – o decizie a primarului a fost avizata de o alta persoana decat secretarul primarie
      – ca s-a emis initial o factura pentru 19 tone de fier care a fost inlocuita de alta pentru 40 de tone – dar cine a cantarit fierul? poate au fost 120 de tone
      Si toate astea, zice rezolutia, au fost facute sub coordonarea lui MALAHIN -viceprimar.

      Cat despre maculatura – au fost cel putin 200 de KG – de la biblioteca comunala, carti in limba rusa.
      Si acum Malahin, presedintele lipovenilor din Jurilovca – va trebui sa promoveze cultura rusa.

      • nu am cum sa-l compar pe Malihin Policarp cu AFANASE CONDRAT doar vam amintit de meritele fostului director de la fosta piscicola,cand jurilovca era cunoscuta datorita efortului lui.
        In rest este un raspuns tedentios.

    • viteazule,e normal.votati oameni buni Malahin Policarp,asa d-ul Silai va obtine ce nu a obtinut de la Vlaciu.

      • intreaba pe Victor Nicanov candidat la primarie cate ha am primit eu si cate ha a primit el si de ce.Desi tu sti foarte bine
        da am cumparat un deal si rapele de sub el sa le pun in valoare,iar primaria sa beneficieze de taxe si impozite de pe urma acestei vanzari.Tu sti foarte bine sau poate habar nu ai.Sau poate vrei ca dolosmanul si zimbru sa ramana in continuare semidesert, pentru ca asa este considerat la protectia mediului,zona semidesert.
        probabil ca nu e treaba ta de unde bea oile apa.

  32. Merita , Galina, dar nu un tractorist. Iar tie nu-ti face cinste sa sustii clauza altora.

    • Un tractorist poate face treaba mai buna decat un inginer.Ce preferati: un primar gospodar sau un primar domn?

      • GOSPODAR

    • Un cazac, „pa rumanski” deloc. Ai confundat „cauza” cu „clauza”, Mai ia si tu un DEX, ceva!

  33. http://www.obiectivtulcea.ro/jurilovca-merita-mai-mult-virgil-a-obosit-comuna-cauta-alt-primar-tanar-si-gospodar.html

  34. Mama ce am sa mai rad cand din tot ce se promite acum…nu se va face….si ce am sa mai rad ca ne-am „vandut”asa ieftin…

  35. Paine si circ. Un mic, o bere….si gargara electorala. lucru valabil pentru tot candidatii la functia de primar. Penibilitate dusa la extrem. In loc sa umble din poarta in poarta si sa vorbeasca cu oamenii….isi trimite toti trepadusii pe teren. Rusine.

    • BRAVO!!!!
      IMI ADUC AMINTE CA ACUM 4 ANI PAUL CONDRAT A UMBLAT DIN POARTA IN POARTA SI NU NUMAI,ANUL ASTA ,AI DREPTATE CU DOI MICI SI UN COCA-COLA MOMEALA SA NE ADUCA LA EL.AICI CHIAR NU AI GRESIT.JURILOVCA E MARE……….SA O STRABATI IN LUNG SI LAT ITI TREBUIE TIMP SI RABDARE

  36. Astazi,la ora 17.00, sunteti invitati la sediul PSD (magazinul mare) pentru lansarea candidatului USL Ion Eugen pentru primaria Jurilovca.

    • GALINA………….. APARI PE LISTA DE CONSILIERI LA MALAHIN SI NE INVITI SI LA ION EUGEN AI AI AI

      • Eu sunt pe lista de consilieri la USL pe pozitia nr 2! Ce ati vazut la d-ul Malahin este strict in cadrul CRLR Jurilovca.

  37. In concluzie….
    votati-ma pe mine…ca eu daca ajung „presedinte”va amanetez si nu v-ati prinde iar cu banii luati plec in las vegas la cazinouri…:)))))))))))

  38. mai oameni buni ce Dzeu ati transformat blogul comunei Jurilovca in blog politic?Votati ala,ala,ala….ca ala face…ca drege…ca ala a furat…ca ala nu a profitat de scaun etc.Deci:
    1-notati-va pe o hartie ce va promite fiecare candidat
    2-votati pe cine doriti
    3-si in decursul timpului sa va uitati pe hartie sa vedeti daca acel primar care castiga alegerile va face tot ce a promis pentru noi…:))
    4-daca nu si ai votat cu el iesi in mijlocul comunie…si ii rogi pe oameni sa te scuipe ca ai facut propaganda cui nu trebuie:))))))

  39. Cu ala care bea la fel de mult ca tine…ic…ic…. actualu a si fost bolnav de la acool…ic…ic…

  40. ups! ” cetateanul turmentat”

  41. ic….ic… si eu cu cine votez? ic….ic…

    • MERSI PT RASPUNS PACALICI

  42. Si o completare la ce am scris anterior vreau sa va spun in vederea casari
    s-a apelat laSC COM AGRA SRLTulcea care a procedat la dezmembrarea utilajelor,usigurand si transportulsi manipularea fierului vechi rezultat si ca plata in valoare de 27505 ron sa facut in baza facturi nr 7056093/16.09.2008

    • DE CE ACUM SI NU ATUNCI NU S-A REVOLTAT?TOTI LIPOVENI IL SUSTINEAU.DE CE ACUM.D-LE SILAI

      • Nu stiu cine esti ca sa-ti raspund

      • sunt unul din cei pentru care prezinti „rezolutia” . Tu ai citit-o cu atentie?
        Or fi primit NUP Malahin, Vlaciu si acarii Paun, dar asta nu inseamna ca cei de mai sus au macar abilitati – desi de preferat ar fi sa aibe competente – pentru functiile si demnitatile ce le-au ocupat, s-au ocupa
        amna

  43. pentru doritori va stau la dispozitie oricand doriti sa dau sa cititi intreaga rezolutie

  44. Am intrat in posesia rezolutiei de scoatere de sub urmarire penala din 24 octombrie 2011in care prim procurorul LIVIU TICHOVSCHI la parchetul de pe langa Judecatoria Babadag a cercetat cazul invinuitilor VLACIU VIRGIL,MALIHIN POLICARP,ALISTARH LUDMILA-CARMEN,HALCA EMILIA
    Sa spus pe blog,se spune si pe strada pe la colturi ca MALAHIN POLICARP ar fi dat tunul de miliarde cu fier vechi si maculatura la primaria jurilovca.
    In urma cercetarilor reiese ca lui MALAHIN POLICARP i sa dat dispozitie de catre primarul comunei jurilovca sa caseze in baza dispozitiei nr 412/28.08.2008 emisa de primaria com Jurilovca,fondurile fixe reprezentand utilajele si a unor manuale scolare.Din aceasta a rezultat 59000 kg fier vechi in valoare de 27505 ron.si 540 kg maculatura 604,48ron.
    In urma cercetarilor prim procurorul LIVIU TICHOVSCHI
    DISPUN
    Scoaterea de sub urmarirea penala a invinuitilor:NUP
    VLACIU VIRGIL-pentru sav.infr. prev. de art.248 Cpen
    MALAHIN POLICARP-pentru sav. infr.prev de art.248Cpen.
    ASADAR OAMENI BUNI CRED CA E TIMPUL SA TERMINAM SA MAI ACUZAM PE CINEVA DE CEVA CE NU A FACUT,ACEASTA REZOLUTIE ESTE ELOCVENTA IN NEVINOVATIA CANDIDATULUI LA PRIMARIA JURILOVCA
    MALAHIN POLICARP
    OAMENI BUNI CRED CU TARIE CA CEL MAI PRIMAR,DACA VA FI ALES,ESTE MALAHIN POLICARP
    ESTE RAUL CEL MAI MIC DINTRE TOTI CANDIDATI LA PRIMARIA JURILOVCA
    PE 10 IUNIE VOTATI CU INCREDERE MALAHIN POLICARP

    • Pai si vlaciu a fost scos de sub urmarire. Deci e curat. Merita si el votat.

      • BRAVO!!!!!!!!!!
        TOTI SUNT CURATI OLE

    • Prefer binele cel mai mare – raului cel mai mic.
      Si, poate ne spui tu 3 motive pentru a-l vota. Este o intrebare la care nu s-a raspuns, iar daca tu crezi ca ar fi „CEL MAI PRIMAR” – nu ma convinge

    • ok,d-le Silai.
      Atunci de ce nu si-a recuperat locul de viceprimar imediat?
      Daca e adevarat dupa cum sustineti.

      • Desi stiu cine santeti tare as vrea sa va pot raspunde anononimilor „negustor cinstit”si „pacalici” pentru ca sant in totala eroare,probabil intentionata, dar mi-am propus ca sa nu intru in dialog cu persoane care isi ascund indentitatea.Stiti cine sant si putem sa abordam aceasta dezinformare tet a tet, cand doriti d-stra. Un lucru este sigur ca Visina si Jurilovca au ramas fara 250 ha pasune pe care ii avea de cand ma stiu eu.Cel putin Visina trebuie sa-si sustina punctul de vedere prin vot pe care il va da pe 10 iunie.

  45. votati eugen ,votati vlaiciu/ votati bucur . votati balasa .votati 6 martie oras ..lasati jurilovca sa fie jurilovca

    • si cum sa fie Jurilovca, Jurilovca daca nu te votam pe tine, gonzo

      • HAIDETI OAMENI BUNI SA-L VOTAM PE VICTOR,E LIPOVEAN E TANAR DACA TOT VRETI UN LIPOVEAN DE-AL NOSTRU,D-LE SILAI.DE CE TOCMAI MALAHIN.TOT VRETI LIPOVEAN.DE CE SUSTINETI PA MALAHIN,VA VA DA RESTUL DE TEREN CARE NU VI LA DAT VLACIU?100 DE HECTARE.
        AI AI AI CE GANDURI NECURATE SI ASCUNSE

  46. Dupa atatia ani de nerealizari, minciuni, Vlaciu n-are ce cauta in aceste alegeri si nici nu avem ce discuta despre el.

  47. bravo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!si asta e tot un zvon prost????????????????

  48. Domnu’ Vasilica, avem pretentii de la dumneavoastra ca sunteti om scolit nu ca prostii de noi, sau altii care au facut facultatea la ffff pe masa cu caratul pestelui si cu icre negre. Dar sa ne fie cu iertare … de unde atata pupincurism pentru un tractorist cu 8 clase? RUSINE MARE. Pareati om cu verticalitate dar nu sunteti mai presus de un taran sadea.

  49. Sa va spun de ce vreau sa votez pe un primar din localitate care sa fie echidistant in tot ce decide si hotaraste in numele primariei.in anul 2010 luna mai dupa multe lamuriri a crescatorilor de animale din loc Visina am infiintat asociatia crescatorilor de animale JURBA impreuna cu Dan Stoian,Cotleanu Vasilesi Stoian Stoian,doar pe oameni acestia in final am reusit sa conving ca sa ne asociem, este un lucru pozitiv la ora actuala,dup ace au iesit actele de la judecatorie am depus o cerere la primaria jurilovca pentru concensionarea izlazului comunal unde am intampinat primele greutati,asta in loc primaria sa ajute asocierea.In 2010 cererea de concesionare a izlazului discutata la sedinta de consiliu a luata in seama .cu conditia ca redeventa sa fie de 31000 lei noi(31 000 000) pe hectar,o suma astronomica tinand cont de saracia crescatorilor de animale,atunci am inteles ca nu sa vrut concesionarea.
    In mai 2011 am fost invitat de catre primarie sa depun o alta cerere pentru concesionare a pasuni,aceasta cerere a fost abrobata de consiliul local cu majoritate,dupa care am fost invitat de catre primar Vlaciu Virgil sa mi se spuna ca trebuie sa renunt la izlazul de la padure in favoarea asociatiei crescatorilor de animale salcioara(Vasile baboi),desi izlazul apartinea de drept locuitorilor din Jurilovca si Visina,de cand ma stiu acest izlaz era al locuitorilor din Jurilovca si Visina,iar dupa deal spre Salcioara si iancina era al locuitorilor din salcioara.Desi aveam numar mai mare de animale ni se cuvenea izlazul de la padure,atunci mi sa spus sa ma gandesc bine ce fac si sa vin a doua zi la primarie.A doua zi cand am venit la primarie m-am asezat la masa la care mai erau Vlaciu Virgil primar,Balasa Paul viceprimar,si Vasile Baboi presedintele asociatiei din Salcioara (toti din salcioara)si mi-au spus scurt si cuprinzator ca ei au hotarat ca asociatia JURBA poate sa arendeze 160ha iar asociatia din Salcioara 540ha de izlaz, dupa care eu am insistat de ce numai atat la as JURBA pentru ca noi detineam numarul mai mare de animale si noua ni se cuvine de drept si izlazul de la padure de 250 ha.Mi sa raspuns sec daca vreau bine daca nu treaba mea dandumi de inteles ca nu o sa-mi dea nici cei 160 ha. Atunci am realizat ca nu aveam nici o sansa in fata celor trei,toti erau din Salcioara si sau inteles eu ramanand cu ce au hotarat ei.In final AS JURBA 160ha,iar AS salcioara 540ha desi numarul de animale in asociatie era net superior AS JURBA,vorba aia cine imparte parte isi face.
    Bani pe care iam primit de la subventie pe pasune au mers la plata redeventei la saparea unui put de mare adancime la marginea paduri,apa care o vom folosi la adapatul animalelor(unde spre bucuria noastra am dat de apa suficienta ),la intretinerea pasuni,urmand ca in viitor pentru ca deocamdata nu ne ajung bani,la construirea unui grajd mare apeland la fonduri europene,la infiintarea de perdele forestiere,ca daca aveam toata suprafata care ni se cuvenea abordam mai cu curaj la investitile necesare bunei desfasurari activitati de cresterea animalelor.
    Mai tarziu am aflat ca in spatele lui Vasile Baboi este Geni , impreuna pastoresc AS crescatorilor de animale din Salcioara
    Pe viitor ca nu se mai intample lucruri de acelasi fel, trebuie neapara sa votam o schimabre in primarie

    • „Al dracului” Vlaciu asta. Dar cele 50 de ha de la Zimbru cum l-ai convins sa ti le vanda? L-ai amenintat ca candidezi la primarie?
      Si cat a costat un hectar? pretul unei biciclete sau a unei trotinete?

      • INTERESANT…
        Si erau pareri pe aici ca Geni va vinde tot. Cred ca vlaciu a dat moca tot ce se putea vinde

  50. STOENICA LASA-I IN PACE SE VEDE CA SUNT INCUIATI UNII LA MINTE SI VOR NEAPARAT SA NE TRAIM SI URMATORII ANI IN MOCIRLA

    • dupa atata ploaie .-cred si eucreazati conditii singura si nu va mai plangeti atata.pe mine nu ma spala virgil si nici un altu si in toti astia 16 anii virgil nu a vandut jurilovca,iar cel care spuneti ca va face totul–––––da va va lua si terenul de sub picioare in doar un an

  51. Dragi cetateni ai comunei Jurilovca,

    Sunt VLACIU VIRGIL, PRIMAR AL COMUNEI JURILOVCA!!!

    Votati-ma pentru inca un mandat , sa ma retrag ca,, un maur”” la pensie , asa cum am declarat si in ziarul ,,Obiectiv- Tulcea.Motivele pentru care trebuie sa ma votati sunt urmatoarele:
    – ramanem fara apa curenta, ca sa nu va pun apometre si sa nu va fie frica sa deschideti robinetul ( cand nu-i apa… deschdeti-l fara frica!)
    – nu privatizez apa, ca sa nu-i suga cineva pe cetatenii comunei, foarte dragi mie ( mai bine va sug eu ).
    – nu voi face nici-o investitie in comuna sau vre-un proiect european , ca nu cumva sa vina o societate care sa ne strice socotelile noastre.
    – nu fac excursii pentru copii, nu fac,, dulceturi”, fara pomeni!!!
    -nu-i premiez , mare lucru au facut si ei !!! Au luat cateva medalii de aur, argint, locul I la olimpiada…..
    -8 martie, sa faca fiecare acasa.
    -hramul se face si fara primarie.
    -am reusit sa dau in luna mai ( pentru sinistrarea din lunile de iarna), celor cu ajutor social ( ca sa ma voteze !!!!) cate 500. lei. Puteam sa desfund drumurile cu banii astia, ce-i drept, dar VOTATI VLACIU VIRGIL !!!!!!

    Sarut mana !
    Rezolvam.

    • BINE DOM PRIMAR
      DATILE PESTE NAS LA ASTIA.
      TOT MATALE IESI PE 10.
      SARU MANA!

  52. Nu e o amenintare Doamne fereste…………toti sunt la fel cind se ajung sau nu se ajung, nu mai are nevoie de tine si te mai si face albie de………,dar mai bine va las ca am observat din toate comentariile dv reiese ce vreti dv, dar sa stiti ca lumea noasrea sa mai destupat la minte si nu e atit de credula cum credeti dv………ramineti cu bine si sa va ajute Dunezeu in toate,imi pare rau ca ati lut-o ca amenintare pacat de dv………..

  53. Eu vorbeam de apa in comparatia cu Ceamurlia si nu de alegeri. Nu vad legatura.
    Ultimile indemnuri sunt foarte OK.

  54. Nu am zis ca Geni e perfect, dar nici necuratu asa cum il faceti voi. Daca spuneti ca ati primit bine, depinde pe cine ati sustinut. Nu ma intimideaza amenintarile.

  55. D-le Stoinica, va mai repet inca odata stati in banca dv o sa regretati intr-o buna zi ,eu am fost in postura dv si am sustinut o persoana,si am primit bine ,asa o sa patiti si dv va simpatizez ca profesor, sa stiti ca nu iese fum daca nu faci foc………asa ca cu apa a mai cerut-o cineva ptr privatizare si nu i sa dat ………. sa stii ca la tine in sat nu a fost hausul la alegere cum e la noi in sat asa ca nu compara (Tulcea cu Constanta) si asa mai depart……….iar daca se vor fura iar voturile precum acu 4 ani asa ca tot Vlaciu cistiga…………nu am nimic cu nimeni dar Jeni nu-mi da incredere de-a fi PRIMAR cu parere de rau , o sa vedeti dv pe parcurs si o smi dati dreptate………..asa ca stati in banca dv si nu va mai luati la contrazicere cu alti ……..TIMPUL VA DECIDE CUM E JENI…….SA NE AJUTE DUMNEZEU SA FIE BINE OAMENI BUNI IESITI CU TOTI LA VOT NU STATI ACASA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ai sustinut o persoana care te-a facut consilier.Ca daca nu te trecea pe listele PDL in 2008 a patra pe lista n-aifi fost tu doamna consilier in vecii vecilor.Acum aud ca iar esti pe liste la ppdd. Doamne fereste de consilieri ca tine sa asiste la sedinte fara sa inteleaga nimic si sa semneze fara sa stie ce semneaza

    • Daniela, Daniela ! Rusinica, Rusinica! Nui bine ca lai tradat pe Malihin. Astia dela PDL vati dat cu Diaconescu sa va mai spalati rusinea. Da tot aia sunteti. Degeaba va ascundeti. Va stie lumea. Rusinica!

  56. Si totusi din cei sapte candidati la functia de primar,oameni reprezentativi ai partidelor doar unul iese primar,poate fi si geni sau altcineva,ceilalti nu ar corect sa lupte din pozitia de consilier pentru bunastarea localitati.Pentru ca si consilieri sant foarte importanti pentru bunul mers al primariei.Si nu cred ca consilieri sant la primarie „doar de dragul de a fi acolo”

    • corect

  57. Cat de creduli puteti fi daca aplecati urechea la intoxicatiile aruncate de Vlaciu, Balasa si altii. Este o aberatie ca Geni privatizeaza apa. Nu gasiti decat motive stupide, numai ca sa fiti impotriva. D-le/d-na „independent”, intr-un fel recunoasteti ca Geni va iesi primar, ca altfel nu raspandeati acest zvon. Nu are logica.
    Ati prefera cu Vlaciu si fara apa decat cu Geni si cu apa. Apa trebuie sa fie contorizata cu apometre pentru ca asa-i civilizat. Ceamurlia are apometre si intrebati-i pe ei cat de mult costa apa. Nu costa mult daca esti un consumator rational. Nu este normal ca unii sa platim aceeasi suma si sa nu avem apa, iar altii sa aiba apa la acelasi pret.
    Astept alte zvonuri stupide.

  58. de ce?
    stim multi deja ca jeni vrea sa faca apa curenta,dar privatizata s.c al lui,ca daca nu mai iese peste4 ani sa aiba de unde sa ii suga pe cetatenii comunei
    asa ca votati jeni si ne va fda de toate in cesti 4 ani

    • Dragi cetateni ai comunei Jurilovca,

      Sunt VLACIU VIRGIL, PRIMAR AL COMUNEI JURILOVCA!!!

      Votati-ma pentru inca un mandat , sa ma retrag ca,, un maur”” la pensie , asa cum am declarat si in ziarul ,,Obiectiv- Tulcea.Motivele pentru care trebuie sa ma votati sunt urmatoarele:
      – ramanem fara apa curenta, ca sa nu va pun apometre si sa nu va fie frica sa deschideti robinetul ( cand nu-i apa… deschdeti-l fara frica!)
      – nu privatizez apa, ca sa nu-i suga cineva pe cetatenii comunei, foarte dragi mie ( mai bine va sug eu ).
      – nu voi face nici-o investitie in comuna sau vre-un proiect european , ca nu cumva sa vina o societate care sa ne strice socotelile noastre.
      – nu fac excursii pentru copii, nu fac,, dulceturi”, fara pomeni!!!
      -nu-i premiez , mare lucru au facut si ei !!! Au luat cateva medalii de aur, argint, locul I la olimpiada…..
      -8 martie, sa faca fiecare acasa.
      -hramul se face si fara primarie.
      -am reusit sa dau in luna mai ( pentru sinistrarea din lunile de iarna), celor cu ajutor social ( ca sa ma voteze !!!!) cate 500. lei. Puteam sa desfund drumurile cu banii astia, ce-i drept, dar VOTATI VLACIU VIRGIL !!!!!!

      Sarut mana !
      Rezolvam.

  59. Va-ti pus intrebarea de ce geni nu este si pe lista de consilieri
    spuneti-mi si mie va rog.

    • Pentru ca el nu urmareste functia de consilier asa cum o fac ceilalti. Nu vrea in primarie doar de dragul de a fi acolo.

      • normal…..de ce sa-si piarda timpul

  60. da geni va iesi primar va face sa fie apa permananta la robinet numai ca ne va fi frica sa deschidem robinetul la pretrul pe care il va avea metru cub.si va spun cum.
    Va mai face o investitie cu ajutorul prietenilor psd-sti de la judet (lucrarea trebuie sa o castige societatea care a mai executat lucrari de investi in jurilovca)dupa care va concesiona apa si canal CUI TREBUIE bineinteles ca se vor pune apometrele in functiune si vom plati metru cub atat cat sa ne fie frica sa deschidem robinetul.ASA VOM AVEA APA PERMANENTA LA ROBINET.

  61. UITAM
    MAI NOU AM AUZIT CA VA FI CONCURENTA INTRE VLACIU SI BALASA,NICIDECUM INTRE EUGEN SI VLACIU.NU VREAU SA TE DEZAMAGESC.
    NOAPTE BUNA!

    • AM AUZIT (acum 2 ani) ca vom avea apa curenta – dar n-a fost asa
      L-AM AUZIT pe Malahin (cand a preluat functia de viceprimar) – ca in doua luni va achizitiona tractor – de fapt a vandut niste utilaje
      AM AUZIT ca Vlaciu va candida din partea PDL – e candidat UNPR
      AM AUZIT – ca Vlaciu mai vrea un mandat ca sa iasa la pensie – dar el are 56 ani si i-ar trebui cel putin 2 mandate pentru asta; si nu vad nici un motiv sa-l platesc sa iasa la pensie
      DIN PACATE NU TOT CE AUZIM ESTE ADEVARAT.

    • Ideea ca lupta se da si se va da intre Geni si Vlaciu nu am visat-o eu noaptea. In Jurilovca s-a facut un sondaj (nu a fost comandat de USL) care spune asta. Nici eu nu vreau sa va dezamagesc.
      Pai i-am cam permis lui Vlaciu sa-si bata 16 ani joc de noi.
      De unde stiti ca nu-l vor unii pe Geni? Spuneti ca lumea vrea apa, dar APA nu candideaza la primarie si nu se voteaza singura.
      Asta cu nu-si permit sa arunce banii in aer e cam rasuflata. Repet, unii dintre candidati nici nu tintesc functia de primar, ei vor doar consilieri si pentru asta nu e nevoie sa arunce cu banii in aer.
      Geni nu poate sa cumpere o pompa si un bazin ca oricum n-ar rezolva problema si l-ar da primaria in judecata, deoarece apa apartine de primarie. Suna cam copilaroasa propunerea dvs. Apropo, Geni a luat un bazin din bani proprii pentru adapatul animalelor de pe islazul Salcioara si animalele sunt ale mai multor persoane particulare.
      Iar o idee copilaroasa. Mercedes (o marca de super-calitate) nu-si face reclama?
      Incercati sa nu mai traiti din auzite. HERO spune bine „Nu tot ce auzim e adevarat”.
      Genul acesta de campanie nu a avut Jurilovca niciodata. Ea a fost obisnuita cu o „liniste bolnavicioasa” pana-n 2008, cand Malihin a avut mari sanse de castig, dar n-a fost sa fie („ajutat” sa piarda de proprii parteneri de la PD-L, care azi sunt la PP-DD). Eu nu spun ca e bun sau rau genul acesta de campanie. Daca cititi cuatentie postarile mele veti vedea ca nu-l apreciez pe Geni pentru asta ci pentru alte calitati ale sale. Spre deosebire de alti candidati, care promit apa permanenta in 2 luni, noi suntem rezonabili si o promitem intr-un an. Cred ca asa este corect si cinstit fata de cetateni. Atunci nu stiu cine minte.
      Cat despre risipa de bani din campanie, haideti sa analizam 2 aspecte:
      1. USL si Ion Eugen nu au dat lumii chitibusuri pentru 2 zile (brichete, pixuri, etc). Au dat tricouri si sepci, care pot fi folosite si dupa campanie prin gradina, la munca, deci ceva util. Tot ceva util sunt si cele 2 caiete date copiilor si amintirile din excursii.
      2. Prin actiunile numite de voi „pomeni electorale” Ion Eugen a incercat sa sociabilizeze cu lumea, sa devina cunoscut. El nu a lucrat la primarie ca lumea sa-l cunoasca dinainte, ca pe Vlaciu, Balasa si alti fosti consilieri.
      Stati linistiti si nu ne mai plangeti de mila. Suntem constienti ca nu prin asta castigam votul oamenilor. Asta se face prin munca, prin munca de teren si de lamurire a cetateanului. Geni cu echipa au si inceput acest lucru.
      La petrecerile organizate de USL au venit si simpatizanti ai altor partide, chiar candidati la functia de consilier de la alte partide si nu a zis nimeni „Tu pleaca!”, asa ca dulceata exista si la noi. Poate unii au dulceata in sosoni si-i incomodeaza, dar asata-i alta poveste. Petrecerile au fost pentru toata lumea, iar pe 3 iunie va fi si la Jurilovca. De aceea noi nu am dat zahar, ulei, faina. Nu am vrut sa ne adresem numai unei anumite categorii de alegatori, ci tuturor.

      Toate cele bune!

      • domnule stoenica…………s-a dat de baut si de mancat la hram la salcioara????????

  62. EXACT.NU L-AM TREVUT LA BATRANI PE VICTOR,AM GRESIT DE O VIRGULA.NU NE IMBATAM STAI LINISTIT.EXACT,VORBIN DE CEI DE PE BLOG-URI.SPECIFIC,NU D-VOASTRA PERSONAL II MINTITI,NU MA REFEREAM LA D-VOASTRA.GENI PROMITE SI CRED CA NU VA REUSI SA FACA NICI MACAR 20% DIN CEEA CE ZICE.TINERII VOR O SCHIMBARE,DACA NE DUCEM MAI RAU VOR RAMANE DEJAMAGITI TOTAL.
    VLACIU NU NE IA PIELEA ATATA TIMP CAT NU I-AM PERMIS NOI.EU CRED CA DA,ESTE DE AJUNS.DAR IN ACELASI TIMP NU SUNT INCA CONVINS CA GENI MERITA POSTUL DE PRIMAR 100%.NU SUNT DE ACORD.CEILALTI AU SI EI,DAR NU-SI PERMIT SA ARUNCE BANII IN AER.CETATEANUL NOSTRU NU ASTA VREA SI STI BINE ASTA,EL SE BUCURA DE CADOURI,DAR EI NU ASTA VOR.ACUM SUNT SUB INFLUENTA DROGULUI DE AL DA SAU NU AL DA PE VLACIU JOS,DAR MA REPET,EI NU ASTA VOR.EI NICI PE GENI NU-L VOR EI VOR UN SINGUR LUCRU CARE ESTE CLAR SI CERT APA SI RESTUL E DE LA SINE.
    VEZI EU AS FACE ALTFEL,NU VREAU SA FAC SOCOTEALA IN BUZUNARUL NIMANUI,DAR CU BANII CARE A CHELTUIT GENI PUTEA CUMPARA O POMPA SAU SAPA UN ALT BAZIN DE APA SI ASTA AR FI REZOLVAT PROBLEMA SI ATUNCI LUMEA L-AR FI VOTAT SINGURA.
    STIM CA RECLAMA ESTE SUFLETUL COMERTULUI,DAR STIM IN ACELASI TIMP CA PRODUSUL DE CALITATE NU ARE NEVOIE DEPUBLICITATE
    INTELEGI D-LE STOENICA
    O SEARA BUNA SI TIE

    • SIGUR CA AR FI PUTUT CUMPARA DAR INAINTE DE TOATE PREDOMINA NISTE LEGI SI NU SE POATE BAGA PESTE PRIMARUL CARE ESTE IN FUNCTIE.

    • pompa si bazinul de apa sunt la vedere, sunt bune, sub pamant am ingropat apa curenta.
      Acolo trebuie rascolit.

  63. 1. Cu exceptia lui Ion Eugen, Nicanov Victor și Bucur Marian, ceilalti sunt tineri doar la suflet (nu e rau), nu si la minte (nu e bine).
    2. Fondurile europene sunt stict monitorizate de oficiali UE si nu poti sa le folosesti dupa bunul plac.
    3. Cu procentele cred ca a fost o neintelegere. Ma refeream ca atat vor lua unele partide la alegerile locale la nivel judetean si nu la cati bani va primi comuna.
    4. N-am zis ca la celelalte partide nu sunt oameni buni pe lista de consilieri. Depinde cine-i pastoreste. Daca-s din aceia ca la domnul Vlaciu, unde toti ridicau mana la vot in consiliu ca papusile pe sfoara nu e bine.
    5. Lupta va fi intre Ion Eugen si Vlaciu Virgil. Sa nu ne imbatam cu apa rece. Ceilalti doar sa faca o magie, ca tot e la moda!!! Dar e bun si postul de consilier.
    6. Nu inteleg de ce l-ati trecut pe Victor la categoria batrani. Cred ca din greseala.
    7. Eu cu tinerii nu am stat foarte mult de vorba, mai mult cu adultii si batranii. Nu stiu de unde ati inventat-o. Ce-am mintit? Puteti sa specificati? Sau va referiti la tinerii de pe blog? Atata timp cat stau in umbra unor pseudonime e greu de presupus ce varsta au. Unii se dau bunici, desi ma indoiesc.
    8. De unde asta cu Eugen care va ia pielea? Inventia lui Vlaciu? Dar el care ne-o tot ia de 16 ani. Nu credeti ca-i de ajuns? Daca voturile merg pentru Vlaciu atunci sunt irosite sigur.
    9. Si ceilalti ar da tot cu mana larga daca ar avea de unde.

    O seara buna!

  64. D-LE STOENICA
    1.SUNT SI ALTII TINERI
    2DEPINDE CUM SI UNDE VREA SA ATRAGA FONDURILE UE
    3.NORMAL.AICI SE VA SEMNA TOTUL,LA JUDET.IAR DE PROCENTUL CARE VORBITI………….MA IDOIESC CA VA DEZVOLTA COMUNA.CHIAR CREDETI CA D-UL GENI VA OBTINE UN FOND 100% S-AU VA AJUNGE IN COMUNA 100% TOT 20-5% VA AJUNGE
    4 SI ALTI CANDIDATI AU CONSILIERI BUNI
    DAR PROBLEMA E ALTA,NICI UNUL DINTRE EI NU AU NICI O EXPERIENTA.D-VOASTRA CREDETI CA CONDUCEREA PRIMARIEI E LA FEL CA SI O MASINA,CHEIA IN CONTACT MOTOR SI PLECI?
    PARTIDELE SUT CA CIORAPI.AZI SUNT MAINE NU.AICI DEPINDE SI DE CARACTERUL FIECARUI.
    EXEMPLU:( RADU MAZARE )A CANDIDAT IN ANUL 2000 INDEPENDENT FARA SA IL SUSTINA NICI UN PARTID.CUM E?????????
    TOTUL E O ORGANIZARE BUNA SI INTENTII BUNE.
    MAZARE A PORNIT FARA DATORII CU CAPITAL PERSONAL IN ACEL AN DE PESTE 10 MILIOANE DE DOLARI.
    CU BANI PERSONALI A FACUT TOTUL,NU IMPRUMUTATI.
    SI PUNCTUL 5,CARE NU ATI SPECIFICAT
    LUPTA NU VA FI INTRE ION EUGEN SI VLACIU VIRGIL MAI SUNT SI CEILALTI 5,SA NU-I UITATI,CA SPRE SURPRIZA TUTUROR VA IESI MARIAN BUCUR CARE IL CONSIDERATI SLAB SI NICANOV,MALAHIN SI BALASA CARE SUNT BATRANI,SAU HERENCIUC SA NU-L UITAM.
    CEL MAI BUN SA CASTIGE.IAR PAREREA MEA PERSONALA SI NU NUMAI DECAT EUGEN SA NE IA PIELEA MAI BINE CU VLACIU ATUNCI VOTURILE NU SUNT IROSITE.
    D-LE STOENICA NU MAI MINTITI TINERII SI NU-I MAI DUCETI IN EROARE,LASATI-I SA GANDEASCA IN LUCIDITATE.EI VOR O SCHIMBARE,DAR TOT PAREREA MEA PERSONALA NU CRED CA O MANA LARGA VA SCHIMBA IN BINE.NE TREBUIE IN FUNCTIA DE PRIMAR UN OM ECONOM NU RISIPITOR.SUNT BANI ARUNCATI IN VANT STITI SI D-RA.ATI VAZUT UN COMENTARIU DE MAI SUS,,LASA FRAERUL DE GENI………..::.LUMEA PROFITA.DACA TOT SE DA DE CE SA NU LUAM.E NORMAL,FOARTE NORMAL.IN TOATA LUMEA E LA FEL.DACA SE DA 1KG DE FAINA SI ZAHAR IN CASA OMULUI E BINE VENITA.DECI CUM VA SPUNEAM :O CAMPANIE TREBUIE FACUTA CU MULTA DULCEATA DAR AICI MI SE PARE CA SE EXAGEREAZA SI NU PUTIN
    CU RESPECT PENTRU TOTI CANDIDATII UN INDEPENDENT

  65. Trei motive pentru care Ion Eugen merita sa fie votat:
    1. Este tanar si cu initiativa, pe cand ceilalti sunt „obositi si plictisiti”.
    2. Are o buna experienta in atragerea de fonduri UE, prin realizarea de proiecte.
    3. Are o buna sustinere la nivel judetean (Tulcea) din partea USL-ului si o va avea si dupa alegeri, ceea ce conteaza foarte mult pentru viitorul comunei. Cu partide care nu vor lua nici 20 %, unele nici 5 %, la nivel judetean este greu sa ajuti la dezvolarea unei comune.
    Si motivul nr. 4 – Are o echipa tanara de consilieri, dornici sa faca treaba pentru comuna Jurilovca.
    O sa spuneti ca si domnii Bucur și Nicanov sunt tineri, asa este, numai ca partidele lor sunt prea mici si nu au cum sa ajunga primari, cel mult consilieri.
    E evident ca lupta se va da intre Ion Eugen si Vlaciu Virgil. Alegeti ce credeti ca-i mai bun intre cei doi! Nu irositi voturile doar din orgolii personale.

  66. SARACU GENI
    EU VA MULTUMESC TUTUROR,AM PETRECUT O SEARA MINUNATA SI M-AM RELAXAT ENOR
    SUCCES TUTUROR
    VLACIU ,BUCUR, MALAHIN,HERENCIUC,BALASA,VICTOR SI EUGEN
    NOAPTE BUNA TUTUROR CELORLALTI

    • NU AM PLECAT,AM NAVIDAT PRIN ALTE PARTI.INTRE TIMP SE VORBEA DE ALEGERI IN 2008
      ,,Din punctul meu de vedere oricine va deveni primar, tot interesele proprii le va pune pe primul loc, asa k degeaba frate!! putina propaganda la inceput, “abureli” ieftine si dupa ‘la revedere’.
      Si legat de gunoiul dinspre dolosman………hmm, acolo ar trebui ca si oamenii sa arunce gunoiul in groapa de gunoi nu pe langa ea!!,,

      De: laur_coof pe martie 19, 2008
      la 9:28 pm

      Răspun VEDETI CE DISCUTI AU FOST IN 2008 SI AZI INCA SE DISCUTA.
      TREBUIE SA NE MAI SI EDUCAM,NU NUMAI PRIMARII SUNT DEVINA
      DRAGII MEI

  67. Ma bucur ca s-a ajuns la sentimente mai bune. Nici nu doresc numele nimanui, dar nici nu-i frumos sa arunci cu noroi pe la spate. Poate ca s-a exagerat, dar nu cred ca v-a obligat/fortat cineva sa-l votati pe Geni. Posibil sa va agaseze genul acesta de campanie, dar nu prea inteleg cine va spune la orice pas „GENI a facut”. Oricum, asa-i in campanie. Iti faci reclama insistent ca lumea sa-ti cumpere produsul. Doar o campanie insistenta il poate inlatura pe Vlaciu de la primarie. Personal, n-am nimic cu el ca om, dar nu-l mai vreau ca primar, deoarece in 16 ani si-a dovedit incompetenta si nu vad de ce in urmatorii 4 ani ar fi altfel.
    Acelasi indemn – Succes tuturor candidatilor si numai bine!

  68. Domnule Stoenica am un respect pentru dumneavoastra si eu am avut copil la scoala jurilovca care a fost mindru de profu de Geogra a avut numai 10 la geografie nu amestecam treburile [adica scoala ] nu poti spune ,te citez ,, nui treaba voastra ca Geni face sau drege” atita timp cit ni se spune la orce pas GENI a facut da e campania lui dar a cam exagerat . Doamne fereste nu cistiga ce se va intimpla ? mie personal miar fi frica sai fiu in preajma . Cu parere de rau numi pot da numele domnule Stoenica e foarte periculos in zilele de azi ,domnu viitor primar ,,daca va fii”a mai amenintat pe cineva nu vreau sa fiu si eu in acea postura …sincer in pare rau unde sa ajuns cu aceasta campanie … succes tuturor candidatior si numai bine ..

    • O FI CHIAR ASA RAU GENI ?MAI SI AMENINTA?NUUUUUUUUUUUU

    • JURI…………NE INTOARCEM INAPOI IN VREMEA DICTATORULUI CEAUSESCU,NU GLUMI

  69. Pai ai inteles bine „juri”. Indiferent c-o face de placere sau cu un interes nu-i treaba voastra. Nici nu conteaza de cate ori iese in evidenta si nu cred ca v-a reprosat cineva ca Geni face si drege si voi nu-l bagati in seama, cel putin nu eu. Fiecare isi face campanie cum crede de cuviinta.
    E treaba mea personala cata valva fac. O fac in timpul meu liber si nu la scoala sau in timpul serviciului. In 2008 am candidat independent si a trebuit sa-mi fac reclama singur. E vre-o problema? Repet, daca deranjez pe cineva sa va fie de bine.

    • BRAVO!!!!!!!!!!!!!!ASA VA VREAU

  70. Ce e interesant e ca ne dam la intimitati de genu „vasilica”. Inseamna ca ne cunoastem foarte bine. Dar o mai repet, pentru a zecea oara, cine are ceva de discutat personal cu mine sa stabilim o intalnire fata in fata si nu asa pe la spate. E cam rusinos din partea voastra!
    Note am mai primit si de la Lazarov cu o anumita ocazie, ca nu-i sunt pe plac. Nici unora dintre voi nu va sunt pe plac, dar ce sa-i faci, nu poti sa-i impaci pe toti. Nimeni nu-i perfect.
    Inca ceva. Eu nu-mi ascund identitatea si nu am atacat dur pe nici-unul dintre preferatii vostri. Nu-mi permit sa fac asta. Ar fi corect sa faceti la fel, dar n-aveti voi caracterul asta.

    • EU IL VREAU TOT PE VLACIU.CINE MA POATE OPRI SA NU-L VOTEZ?

      • Nimeni. E OK. E o optiune liber exprimata.

      • foarte bine.ma bucur ca sunteti corecta si nu faceti atat tam-tam

      • Multumesc.

  71. Domnule Stoenica va citez ,,Las ca fraeru de Geni da , ne plimba copii ” oare la pus cineva sa faca asta ,daca a facuto de placere sa -i fie de bine daca a avut un scop treaba lui nu e cazu sa ni se aminteasca la fiecare pas acest lucru , sa ni se reproseze ca vezi doamne Geni face si da nul pune nimeni , Si inca un lucru toate cadrele didactice sunt in cite un partid dar nimeni nu face atita vilva ca dumneavoastra …O zi buna .

    • Daca tot discutati de sepci si toate cele de ce domnul vlaciu a copiat initiativa si a dat si el sepci si tricouri?de ce daca ion eugen a anuntat ca ca aduce o trupa sa faca pentru copii spectacol si vlaciu a adus una?de ce pe lista lui de propuneri apare acelasi slogan ca al usl-ului?de ce copie faptele lui ion eugen?va zic eu de ce…ii este frica ca isi pierde scaunul de aceea face orice chiar si punand oameni sa bage raca ,minciuni si toate cele.
      votati ceea ce credeti de cuviinta si nu fiti rautaciosi cu semenii vostrii.daca nu o iesii ion eugen nu va fi foc.

      • de unde stiti ca nu eugen a copiat totul de la vlaciu?????????

      • Domnule sau doamna iluzionist nu faceti pe desteptul sau desteapta ca sunt una din cei cu ideile astea si au venit de la mine deci copii paste a facut vlaciu

      • STIMATA D-NA ALINA…..VAZAND CA SUNTETI INTELECTUALA MAI MULT DECAT NOI RESTUL…….MAI IMPROSPATATIVA IDEILE…………LE TOT FOLOSITI DE 16 ANI INCOACE SI POPULATIA COMUNEI NOASTRE ARE DE SUFERIT CA VOI VA URMATI PROPRIILE INTERESE ….NICIDECUM AL INTREGII COMUNE.PREA PUTIN MA INTERESEAZA CADOURILE VOASTRE MISERE CU CARE VA INJOSITI SA CASTIGATI UN VOT CA SA ROADETI CIOLANUL ,IAR FRAERI DE COPII SA RAMANA CU UN SUC SI O PRAJITURA LA 4 ANI ODATA
        MA SCUZATI DAR MAI BINE ATI STA ACASA CU IDEILE D-VOASTRA
        DACA TOT TRAIM IN MINCIUNA SI ADEVAR VOTATI DOAMNELOR SI DOMNILOR TOT PE VLACIU VIRGIL

  72. Normal ca se stie ca sunt si copii cu parinti ai altor partide. Si daca ei au fost in excursiile organizate nu trebuie sa primeasca si ei acele poze si CD-ul respectiv? Nu trebuia sa-i lasati in excursie daca asa stau lucrurile. Asta nu dovedeste ca si voi ati profitat si acum o faceti pe demagogii. Cum ganditi voi „lasa ca fraieru de Geni da, ne plimba copiii, mancam de la el, ne distram si apoi il facem noi praf”. Nu a cerut nimeni sa-l votati. Fiecare e liber si stapan pe constiinta sa in cabina de vot. Asa ca nu inteleg de ce va enervati asa de tare.
    Cat despre mita electorala cu caiete, pe ele nu apare simbolul USL sau numele partidului. Apare doar o poza de grup cu copiii clasei respective si cu Ion Eugen, candidat ce-i drept la primarie. E doar o forma de campanie electorala, pe care, cu siguranta, au gandit-o si altii, dar nu si-o permit. De exempu, astazi dl. Vlaciu organizeaza circ pentru copiii din comuna.
    Partea cu ce fac eu la ore, cred ca nu are rost sa intru in polemici cu cineva care este asa de mult conectat de scoala, desi are copil acolo (cred) incat habar nu are ca de ani buni nu mai sunt trimestre ci semestre. Pe de alta parte activitatea mea didactica nu are de-a face cu politica, o stiti foarte bine, si nu as vrea sa devina subiect de certuri pe bloguri sau in alta parte, mai ales cand va ascundeti in spatele unor pseudonime. Este sub demnitatea mea.
    Este problema si optiunea mea personala la ce partid sunt. Aproape toate cadrele didactice sunt implicate politic. Nu mai fiti asa de nervosi. Chiar daca pica Vlaciu sau nu iese Malihin nu se sfarseste lumea. Chiar n-as vrea sa fiu certat cu nimeni din cauza politicii.
    O zi buna!

    • Cum ganditi voi „lasa ca fraieru de Geni da, ne plimba copiii, mancam de la el, ne distram si apoi il facem noi praf”.
      DE CE VORBITI ASA URAT,D.LE PROFESOR

    • daca aveam copil la scoala jurilovca sezizam inspectoratul judejean,doar la viitorul nepotilor ma gandesc unde o sa ajunga ei cu asa dascali

      • Hotarati-va. Ori parinte, ori bunic/a. Scoala Jurilovca are dascali foarte buni.

      • De unde tot aberati si amenintati cu inspectoratul „judejean”? In scolile comunei Jurilovca niciun partid nu a facut campanie electorala efectiva. Este interzis prin lege si nimeni nu s-ar risca.
        Daca s-a facut ceva cu si pentru copii s-a facut in afara scolii si in timpul lor liber. Cat despre caiete. Nu va place poza? Razuiti-o si folositi-le.
        Numai bine!

  73. cand (profesorul) vasilica la ora de geografie o sa spuna la copii sa isi scoata caietele,care caiete trebuie sa scoata copii din geanta,cele cu geni date cadou sau cele din trimestru 1
    unde a ajuns scoala romaneasca,chiar nimeni nu sesizeaza ministerul invatamantului in legatura cu mita electorala in scoala
    se profita de inocenta copiilor,asa educam noi copii,ne mai si intrebam de ce este coruptia asa de mare in tara,cand noi oameni mmari ii antrenam pe copii de la varsta frageda cu mita electorala,sa spuna copii ,hai mama la votare sa-l votam pe geni ca nea dus in excursie nea dat si caiete si sd-uri si la spectacol nea invitat
    vasilica treci in banca nota 2 ar trebui sa aduci si carnetul la verificat

  74. Alegierile de anu-l asta chear ma sperie pe voi nu ??!!ma gindesc pe unde isi va scoate camasa cind Jeni nu cistiga, oare s-a gindit el vreodata ,e eeeeeee sa se gindeasca………….m-a speriat faza cu poze-le caiete-le si sidiuri-le, oare asa de disperat e ca a ajuns sa umble din poarta in poarta,motivatia e ca (le duce copiilor amintiri din excursie)….oricit de sponsor ar avea el la un moment dat va trebuii sa de-e inapoi acel c-el il ajuta are un scop , sa prinda primaria si sa ia ce-i trebuie oameni buni nu ne rezumam doar la :sapci ,tricouri, caiete si asa mai departe ,jeni nu a realizat ca in pozele acelea sunt copii si altor partide ,, omule tot ce zboara nu se maninca,,……………nici actualu Primar nu s-a aruncat cu atita banet in vint…….ne dai de gindit si te dai de gol singur,,,,,crede-am ca esti mai diplomat dar m-am iselat…………nu numerota voturile pe cite sapci ai dat . Mai nou vine si un spectacol pentru copii…………….sa faca lista cu semnaturi cine intra l-a spectacol …………….m-am lamuri si se spune ca nu e niciun interes…….lasa-ti vraja ca nu tine………..

    • JURILOVCA,NU LA ASTA MA GANDESC.MA GANDESC LA CAT DE DEZAMAGITI VOR RAMAINE SARACII COPII.CINE LE VA MAI DA SUCURI GRATIS,EXCURSI SI PRAJITURI
      DOAMNELOR SI DOMNILOR COPII NOSTRI NU SUNT ORFANI SI NU AVEM NEVOIE DE MILA NIMANUI.NOI SI COMUNA NOASTRA JURILOVCA SUNTEM PUTERNICI SI STIM SA NE PURTAM DE GRIJA SI SINGURI NU AM AVEA NEVOIE DE UN GENI CARE NE INJOSESTE CU UN SUC SI O ACADEA.NU VA LASATI PACALITI DE PUNGILE DE CADOURI PRIMITE DE CRACIUN
      FITI ORGOLIOSI SI MANDRI CA SUNTETI CETATENI AI COMUNEI NOASTRE SI VOTATI PE CINE CREDETI DE CUVIINTA.

  75. Pai singuru care nu are nimic de ascuns si cred ca-i curat este Nicanov Victor. Da el e victima sigura ca nu-i sprijinit de partid (PRM). Nu are nici macar afise. Iar altii care ar merita scaunul de primar nu ies in fata, adica nici macar nu candideaza la aceste alegeri.
    Oricum, e urat din partea unora ca stiu doar sa denigreze, fara ca ei sa fii iesit cu ceva bun in evidenta.

    • Afise are dar se pare ca nu ai observat,iar in privinta faptului ca este curat nu fi atat de sigur.fiecare are gandurile lui ascunse in aceasta campanie.dupa cum se vede candideaza la consiliul judetean deci ilk preocupa scaunul si pe el de sefie sunt toti buni din pacate

  76. Cu tot respectul pentru informarea cetateanului, nu era o idee buna cu discutiile depre candidati si politica, fiecare isi sustine punctul de vedere, este subiectiv, mult prea subiectiv uneori, stricand anumite relatii si chiar prietenii.
    In aceasta perioada toata lumea este buna, face, drege…Hai sa ne gandim la ce au facut pana acum fara a astepta ceva in schimb, adevaratii oameni care ar merita scaunul de primar nu ies in fata si este pacat…

  77. Se vede ca esti un pacient bolnav rau de tot. Se intelege si unde. De ce nu te iei de mana cu personajul ”cineva” (sau esti unul si acelasi) si sa scrieti niste carti SF, ca vad ca imaginatie aveti, mai rau stati cu limba romana. De fapt, ori mimati ca n-o cunoasteti, ca sa pareti mai „de la tara”, ori chiar n-o cunoasteti si-o faultati rau de tot. Daca e varianta a doua stau si ma intreb ce-o fi in mintile voastre?
    Vreti nu vreti trebuie sa recunoasteti ca Geni e singurul candidat care-l poate invinge pe Vlaciu. De asta am sa-l si votez. Restul candidatilor cred ca sunt constienti ca n-au nici-o sansa si urmaresc doar functia de consilier. Daca observati Geni e singurul care nu apare pe lista de consilieri, ceilalti candidati la primarie sunt primii pe lista de consilieri. Oare de ce? Nu-i intereseaza functia si ciolanu deloc? Treziti-va voi!
    Cat despre Boris și Mariana eu am auzit ca au salvat vieti, chiar pe mine m-a ajutat doctoru intr-o problema medicala. De morti de pe mana doctorului, n-am auzit! Poate au fost unele cazuri grave in care nici medicii de la oras n-au avut ce face s-au lasat cu moartea pacientului. Poate de o injectie din partea Marianei ai nevoie tu. Asa ca sa te trezesti din starea jalnica a gandirii in care ai ajuns.

  78. Vrem nu vrem trebuie sa recunoaste ca unul din oameni din spatele lui geni este doctorul boris impreuna cu zurgalaul asistenta (pardon doctor) mariana
    Mariana la telefon catre boris.
    -Alo,boris a venit o batrana care zice ca o doare acolo si pe dincolo,ce zici sai dau
    -a venit moartea si o cauta acasa ce p– mea cauta asta aici dai si tu o aspirina si un agocalmin injectabil.
    -boris da stampila este tot la locul ei ca sai dau si o reteta.
    -tot acolo ca eu nu am pus mana pe ea de la ultima verificare bugetara de acum doi ani si mai lasa-ma in p– mea in pace ca a inceput sa traga la lanseta,mai este cineva in sala de asteptare.
    -nu mai este nimeni,fir intins domn doctor.
    Stai mamae sa-ti fac o injectie,numai daca il votezi pe geni cel din fata magazinului.
    actul medical desfasurat in Jurilovca 2012
    oameni buni trezitiva,cu astfel de oameni merge geni sa castige primaria.

  79. Pavele, ti s-a zgariat CD-ul !!!!!!

  80. Votati Malihin Policarp ! din partea comunitatii rusilor lipoveni.

    • IL VOTAM SI PE EL,UNII DINTRE NOI,ALTI RESTUL

  81. ,,Juri,,ai dreptate ,Malihin sa stea in bancuta lui de pensionar….trebuia sa profite cand a fost Vice , dar el a profitat in alt scop……….!!!!!!

  82. Bravo,, Pavel,, nu ti se pare ca Malihin Policarp a avut deja o sansa la primarie de care na stiut sa profite ,na fost in stare sasi pastreze scaunu de vice dar vrea primar !….

  83. Votati Malihin Policarp ! din partea comunitatii rusilor lipoveni.

    Structura Comitetului Local Al C.R.L.R Jurilovca

  84. tot ce spus,scris cu stagacie intradevar dar am spus purul adevar,voi puteti sa comentati ce vreti probabil ca asta va este menirea.

    • Chiar zici „purul adevar” ?!?! Oi avea si tu rangul de „sfant alegator” sau poate chiar „sfant candidat” ? Pe cine pacalesti ? Poate pe tine insuti. Asta te intreb si eu – Tu chiar crezi ce spui ? Ia uita-te la posturile facute de „Sakalu”, de la rubrica „Presa”. Ce zici? Miniciuni, nu ? Nimicuri, bineinteles, pe langa ce vrea sa faca Geni. Hai sa nu cadem in ridicol.
      Apropo de pomana electorala. De cei 1800 RON si de vinul dat de Vlaciu pentru hramul de la Visina, nu zici nimic? De tentativa nereusita a lui Vlaciu de a face impreuna cu Lazarov un 1 Mai muncitoresc ca la carte, nu se stie nimic ? De „stresul” inoculat angajatilor primariei in privinta „alegerii corecte” in ziua votului, nu are nimeni nimic de zis. De ilegalitatea electorala, ca angajati ai primariei umbla pe tractorul ce cara gunoi cu afisele lui Vlaciu lipite peste tot si iau gunoiul dupa „culoarea politica” a cetateanului, nu se comenteaza?

      • in disperare ai inceput sa faci aberati
        tu chiar crezi ca tot ce spune geni o sa si faca
        daca 20 %din ce spune geni ar fi realiste l-as vota pe geni dar nu sant realiste,totusi stau si ma intrebi cum de ati ajuns sa credeti tot ce spune geni.de unde aceasta pornire.
        oameni buni coborati cu picioarele pe pamant nu mai plutiti atat ca va va fi greu foarte greu sa reveniti umani

      • DE CE ATATEA COMENTARII.CAND TE TREZESTI IN URNA DE VOT AI SA VOTEZI PE CINE CREZI DE CUVIINTA.E UN VOT SECRET,STIM.DE CE TREBUIE SA COMENTAM.IAR DACA VOM SCHIMBA CEVA SI NU E BINE,PESTE 4 ANI NE VOM INTALNI IAR.ASA CA CURAJ PENTRU O SCHIMBARE

      • D-LE STOENICA de ce a facut vlaciu la visina si cat a cheltuit prea putin ma intereseaza.nu vlaciu si nici lazarov nu a impiedicat sarbatoarea de 1 mai muncitoresc ci Malahin care deja era(dupa cum zice )presedinte.IAR CIT DESPRE GUNOI SI CULOARE SI PARTID DEJA EXAGEREZI.DE CE NU-L IEI PE GENI IN BRATE SI NU UMBLI CU EL PE SRADA

  85. Copiii nu au drept de vot, dar au fost premiati, plimbati si felicitati si asta cam de 3 ani incoace , cand lui Geni nici nu-i trecea prin gand sa candideze pentru primarie.

    • tu chiar si crezi ce spui

  86. da sant normale atunci cand nu au scopuri electorale

  87. Buna dimineata, Jurilovca !
    De ziua pescuitului, 8 martie, hram, excursiile cu copiii, s-au bucurat laolalta toti , de la mic la mare. A fost greu de organizat, multa munca din partea lui Geni si a oamenilor care s-au implicat si am avut o mare satisfactie sufleteasca sa vad toata suflarea comunei iesind din amorteala in care ne tine Vlaciu ( aceste activitati fiind normale in alte comune si din banii Primariei).
    Votati cu ION EUGEN !!! Ne trebuie o schimbare in BINE !!!!
    D-le ,, cineva „, te-ai implicat macar cu munca cand au fost aceste actiuni frumoase ? Daca nu-l vrei pe Geni, spune-ne matale pe cine propui ? Scopul acestui blog si mai ales in aceasta perioada este sa discutam despre binele comunei si cine dintre candidatii propusi este cel mai bun.

    • domnule babusca
      de ce nu s-a facut nimic pana acum.hramul se face de zeci de ani,de ce se organizeaza numai in ajun de alegeri,8 marti si el e de o vesnicie,excursi cu copii am facut si eu pe cheltuiala parintilor.nu cred ca vlaciu te-a tinut in amorteala.daca ai da si tu gratis in fiecare duminica ai scoate pe toti din amorteala,dar in acelasi timp ai amorti tu.binele comunei………..!!!!!!!!!!!!!!
      mai lasa-ma.
      votati pe cine credeti de cuviinta si tu d-le babusca nu mai duce oameni in eroare

      • chiar esti pacalici !

      • mai bine pacalici decat …………..ca tine traiesti cu speranta de a fi bine

  88. Usor sa faci calcule cat castiga si cum isi cheltuie unii banii.
    Sunt oameni care investesc in tablouri, altii in bijuterii, unii isi cumpara masini de lux altii isi construiesc vile sau cumpara apartamente in Constanta.
    Eugen a preferat sa dea o parte din bani sai, comunitatii prin finantarea unor evenimente sau activitati – fara a considera aceasta o investitie care trebuie recuperata.
    Cel care in momentul candidaturii se gandeste la salariu sau indemnizatia de consilier, de fapt nu are ce cauta in primarie ().
    Functia de primar sau consilier presupune asumarea unei responsabilitati; din pacate multi candidati fac aceasta socoteala pe care o faci si tu „cineva”: cat investesti / cat castigi ().
    De ce am investi intr-un parc de joaca pentru copii? nu aduce nici un profit, ba dimpotriva va fi necesar sa mai cheltuim multi bani cu intretinerea acestuia. Aduce in schimb un mare BENEFICIU: copii nu se vor mai juca in strada sau in praf, ci intr-un loc sigur si placut. Exemple de acest fel se aplica si in cazul unei sali de sport, a unui camin cultural si nu numai

    • esti pe langa subiect

      • Domnule Condrat frumoase exemple , parc pentru copi ,sali de sport, camin , poate ar fi cazu sa indraznim sa te intrebam tu ce-ai facut cu bani ,,ONG” ? cred ca sti la ce ma refer …la citeva mi de Euro. Fa si tu un bine si amenajeaza ceva daca tot esti asa un bun cetatian si ti la comuna .

  89. Domnule profesor de unde il cunoasteti asa de bine pe geni,din fostul magazin universal unde se vorbeste deocamdata bine de el?
    te intrebi unde sant ceilalti candidati,sa facem un calcul simplu.
    un mandat are 48 de luni inmultit cu 2400ron egal 115200ron
    Cand geni cheltuieste in in decursul a 4 (patru) ani incepand de la sarbatoarea pescuitului implicanduse in asociatia prodezvoltarea (de care iti aduc aminte personal tie si lu Paul,ma si intreb unde se afla aceasta asociatie,cred ca de atunci geni a avut ganduri ascunse) excursile cu copii impreuna cu profesori,cadouri la copii de cate ori se ivea prilejul,
    8 martie ziua femei,ziua barbatului,hramul la visina,benere,afise sepci, tricouri,si multe altele ne enuntate suma chetuita sare de 400000ron.
    Facand diferenta intre 400000 chetuiti si 115200 cat castiga din salariul de primar pe patru ani egal 284800.
    284800?????????????????
    Ma intreb eu si va intreb si pe voi de unde scoate diferenta?
    De aici trag o concluzie, de ce nu au esit si ceilalti candidati,nu au ganduri ascunse si gandesc curat la scaunul de primar in cazul in care vor fi alesi.
    Am auzit ca geni se comporta foarte urat cu fratele lui, de unde a rezultat si un accident,vorbeste urat cu mama sa,din gura nu o scoate in prezenta ei,la injurat pe preotul din sat etc
    in urma atator cheltuieli angajati lui sant neplatiti de 3 luni,datori de peste tot credite pe unde apuca.
    ASTA ESTE PRIMARUL PE NI-L DORIM NOI.

    • N-ai ghicit. Pe Ion Eugen il cunosc din 2007 si nu de la sediul PSD.
      Pai n-am zis bine ca unii va dati contabili. Si am ghicit ca traiti din auzite. Chiar tu spui „Am auzit ca geni ….”.
      Cat de inocent/a sau de „interesat/a” poti sa fii daca spui ca ceilalti candidati nu au ganduri ascunse si gandesc curat la scunul de primar. Vlaciu, Mahihin, Balasa, Heremciuc nu au ganduri ascunse, cand ei nu stiu ce sa mai faca sa ramana sau sa ajunga acolo inca o data? Nu vezi ca Vlaciu tine cu disperare de saun? Sau chiar nu vrei sa vezi? Poate doar Victor Nicanov si Marian Bucur (cred ca asa-l cheama) nu au ganduri ascunse. Sunt si ei aruncati in lupta, la sacrificiu.
      O mai repet. De ce nu vreti voi „cei porniti” sa avem o discutie personala si nu pe „ascunselea”?

      Toate cele bune!

    • FARA COMENTARII………………

  90. „Babusca” face o buna analiza a ofertei electorale locale din 2012. Trebuie sa fim realisti oameni buni! Ecipa USL impreuna cu Ion Eugen la primarie este singura solutie viabila pentru comuna noastra. Imi place sa cred ca pot face ceva pentru locuitorii acestei comune, de care m-am atasat inca din 1997. In 2008 am candidat la functia de consilier local ca independent si nu a fost mult ca sa obtin un mandat. Acum, in 2012, am ales echipa USL pentru ca este singura care poate da un viitor acestei comune. Am stat ceva pana m-am hotarat sa intru, dar este singura varianta realista, care ofera „garantii”. La ceilalti doar vorbe goale, fara sustinere. Sunt cateva candidaturi si partide de tot rasul. Hai sa fim rezonabili, cat inca mai avem capul pe umeri! Unii pot spune „ati gresit drumul” sau „care sunt interesele?”, dar cine vrea sa stam de vorba in particular si nu „pe la colt de blog sau de facebook”, ascuns sub un pseudonim, ma poate contacta.
    Ce am constatat in aceasta campanie este ca alegatorul a devenit foarte pretentios, mai ales la adresa lui Ion Eugen. As putea scrie pagini intregi cum ar trebui si cum nu ar trebui sa fie Geni si alegatorul tot n-ar fi multumit. De ce? Pentru ca este el chiar asa mofturos? Nu. Doar pentru simplul motiv ca-i este frica de o schimbare reala de conducere si de mentalitate la primaria Jurilovca. Si pe deasupra mai este si indoctrinat pana-n maduva oaselor cu ideea fricii de PSD si de „marile” interese ale unor oameni din acest partid. Unii se si dau „experti” in aceste „interese”, dar nu expun clar nici-unul. Doar propaganda facuta pe la colturi. Altii (sau aceiasi) se dau „experti” in relele facute de Geni, dar nu cred c-au habar cu adevarat de nimic. Nu cred ca sunt niste oameni omniprezenti si omnipotenti care stau cu ochiul pe viata lui Geni, ci doar traiesc din „auzite”. E cineva contabilul lui Ion Eugen de stie cat de falimentar este el? Aiurea. Unii sunt si vizionari de stiu ce se va intampla in viitor si ce „tunuri” vor da psd-istii la primarie.
    Revine intrebarea „De ce doar Geni e dintre candidatii la primarie? Raspuns – Pentru ca e singurul candidat real, care i se poate opune lui Vlaciu si de care unii se tem.
    Ce ma intristeaza este ca toti care folosesc internetul si posteaza astfel de comentarii pe bloguri sau pe facebook sunt tineri. Ma asteptam din partea lor la mai multa toleranta si putere de intelegere, dar se pare ca ei sunt cei mai porniti. Problema intolerantei la tineri a fost observata si-n alte tari, dar nu e bine, de aici neputand iesi ceva constructiv. De cat sa criticati mai bine ati veni cu solutii la iesirea din imas a acestei comune si a tarii in general. Nu va mai dati blazati, nu va mai plangeti de mila si nu mai fugiti din Jurilovca si din Romania imediat cum dati de greu. Veniti la vot si exprimati-va dreptul cetatenesc, constitutional!
    Si-n final, trebuie sa recunoasteti ca doar echipa USL-ului a avut curajul sa se „arunce” si sa se faca cunoscuta in mediul viirtual, stiind ca poate primi numeroase critici si chiar injuraturi. Criticile pot fi constructive, putem invata din ele. Daca ne-ati fi laudat, ne-am fi imbatat cu apa rece. Asa suntem mult mai realisti. Dar ceilalti candidati de ce nu se arata? Pe unde stau ascunsi? Ei ce interese au? Poate raspundeti si la aceaste intrebari.

  91. Trebuie sa credem in fapte !!!!!

    Sa ne punem toti cateva intrebari despre candidatii la PRIMARIA JURILOVCA :
    1. Ce-a facut Vlaciu 16 ani ?
    – NIMIC !!!!!!!!!!!
    – NU AVEM APA – mi-e rusine sa-mi vina un oaspete, care daca merge la WC, trebuie sa arunce apa cu ligheanul din cada ( asta in cazul in care am apucat sa oprim apa ), nu mai vorbim de spalat rufe, vase, toata casele si curtile sunt pline de bidoane si bidonase – rezerve de apa.
    -STIATI CA AM AVUT SI PANA ACUM COPII TALENTATI , DESTEPTI ?
    – LE-A RASPLATIT CINEVA MUNCA ?
    – DACA AR PUTEA VOTA COPIII, CU MINTEA LOR CURATA SI NEVINOVATA , AR IESI PRIMAR D-NUL ION EUGEN.
    – SUNT ATAT DE MULTE LUCRURI LA CARE SUNTEM IN URMA CU MULT…. ,FATA DE ALTE COMUNE, INCAT MI SE PUNE UN NOD IN GAT DE REVOLTA.
    2.Ce-a facut Malihin ?
    – NIMIC!!!!!!
    – A IMPESIONAT PUTIN, IMPUNAND MILITARIE ( dar venind in mandatul de viceprimar , la PRIMARIE! – imbracat in pantaloni scurti si palaria lui J.R. )
    3. Ceilalti, NU S-AU REMARCAT PRIN NIMIC!!!!! ,IN FOLOSUL COMUNEI, INCAT NICI NU AM CE INTREBA, DAR HAI SA VEDEM……..
    4.Cine-i Bucur ?
    – NU STIM, A APARUT CA CIUPERCA DUPA PLOAIE , N-ARE PDL-ul CANDIDAT!!!, si hai sa punem unul……
    5. Cine-i Balasa? -PRIMARUL comunei Jurilovca, sa fie un adventist ? Scuzati-ma dar vor rade si curcile de noi,totusi sa fie, daca-i gospodar, dar nici ca s-ar fi remarcat cu ceva cat a fost viceprimar ( doar ca s-a imbracat numai la costum si cravata ).
    6. Heremciuc ?
    – 0
    7. Nicanov ?
    – E nou,tanar, speram sa fie consilier.
    Buna seara, Jurilovca !

    • SA NU JUDECAM OMUL DUPA HAINE SI RELIGIE
      D-NUL NICANOV SA FIE SI PRIMAR CA NU MA DERANJEAZA,LA URMA DUMNEZEU NE VA DECIDE SOARTA CU MANA NOASRAAAA

  92. In lumea in care traim de multe ori este greu sa faci diferenta intre adevar si minciuna, intre bune intentii si angajamente fara acoperire. Fiecare din noi cred ca are capacitatea de a face aceasta diferenta.
    Ma simt nevoit sa pun din nou intrebarea: de ce aceste „informatii” – de fapt barfe si denigrari sunt doar pe seama lui Ion Eugen?

    ceilalti candidati – „nu esista”

    • HI HI HI

    • EXISTA TOTI CEILALTI CANDIDATI D-LE(D-NA)PC,
      DAR NICI UNUL NU E DISPERAT DUPA SCAUNUL PRIMARIEI CA D-UL EUGEN ION
      CARE S-A SI EXPRIMAT: VOI ARDE 7 SATE CA SA FIU PRIMAR
      CREDETI CA ASTA NU E DISPERARE?
      VOTATI ION EUGEN E SINGURUL CARE E CANDIDAT PERFECT

      • Bravo ai avut curaju sa spui un mare adevar ,, vor arde 7 sate ” me groaza de ce se va intimpla

      • d-le(na) juri suntem in democratie si avem dreptul sa strigam in gura mare.nu mai suntem pe vrekmea raposatului ceausescu.am avut o revolutie pentru a avea aceste drepturi. nu am ucis pe nimeni m-am exprimat doar

  93. Daca ar fi un candidat OK ar fi trebuit sa se ocupe de tractoristi lui prima data ,cei care se pling ca nu siau luat salariile ,daca nu reuseste sa-si stapineasca o mina de muncitori dece sa credem ca va putea conduce o comuna ,chiar nu am nimic cu omu asta dar am inceput sa aud prea multe rele la adresa lui ”oare in ce sa mai credem ?”

  94. V-ati tunat si v-ati adunat fratilor! Santeti falimentari si ultima speranta e un ,,TUN,, legal. Cheltuiti-va toti banii luati de pe la camatari ca o sa va ia aia PRIMARIA! Aveti oameni buni incredere ca sant dati dracului astia. Promiteti ca nu va doare gura!
    Acest canditat pe numele lui Ion Eugen, are 10 clase si poate ca acuma invata sa scrie, da promite el de-i crapa gura!!!!!!!!!!
    Noii canditati, respectiv Ion Eugen si Horea Teodorescu se pricep bine sa faca mancare (BUCATARI), poate si asta e un calificativ mare si mai stiu si sa-l <<>> de la Visina, de sta bietul de el de o saptamana cu capul umflat.
    Va da sa mancati pana crede el ca pune piciorul in Primarie, dupa care gata cu <>

    • Atat in mediul online cat si in cel real, lui Ion Eugen i se acorda atentie maxima. Ceilalti candidati, lipsesc aproape cu desavarsire.
      Eugen chiar este un candidat OK, care merita votul.

      • AI DREPTATE HI HI HI

  95. Oare e corect ca scaunul de primar sa fie cumparat cu bani?
    Oare e bine sa ne vindem pe 4 ani trairea pe pamant?
    Oare noi nu putem sa fim verticali fara sa ne aplecam dupa mirosul mitei electorale?
    Oare noi nu putem sa facem schimbarea in bine a noastra?
    Mai cred ca nicaieri niciodata nu se va gasi un primar perfect care sa indeplineasca toate conditile impuse de electorat,dar as vrea sa ma ajute bunul dumnezeu sa nu fiu cumparat,o consider o injosire adusa omului,a semenului de langa tine.

    • SUNT DE ACORD CU TINE

  96. ,,Schimbarea in bine” ajungem sa credem cu greu aceste cuvinte nu stim in cine sa mai avem incredere toata lumea promite dar cind ajunge sus uita , nu am nimic cu nici un candidat la functia de primar stiti vorba aia [din toate relele trebui sa alegem raul cel mai putin rau] dar oare e vrun candidat demn de scaunu de primar!

  97. Votati Ion Eugen daca doriti cu adevarat o schimbare in bine a comunei Jurilovca

  98. Votati schimbarea in bine a comunei Jurilovca! Votati Ion Eugen la functia de primar si lista USL de consilieri locali, dar si Horia Teodorescu pentru functia de presedinte al CJ Tulcea și lista de consilieri judeteni a USL.

    • VA FI MAI USOR DE LUAT(FONDURILE) CU TEO LA JUDET
      SI AICI DEPINDE!!!!!!!!!!!!!
      ???????????????????????????????????????????


Lasă un răspuns către jurilovca Anulează răspunsul

Categorii

Cămara cu gust ..de acasa

Cămara bunicii cu gusturi inca neuitate.

magazinul lui Luca

Eu vreau sa invat sa vand

Gura Portitei blog - Gura Portitei sezon 2014 - Portita 2014

Gura Portitei 2014 . Cazare Gura Portitei 2014. Portita 2012.Un blog pentru cei indragostiti de acest loc si nu numai

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Transport Gura Portitei Salupa Gura Portitei 0726.878.038 Salupa Gura Portitei Jurilovca Gura Portitei

Transport Gura Portitei salupa Gura Portitei 0726.878.038 transport jurilovca gura portitei salupa gura portitei .Excursii Delta Dunarii transport Gura Portitei

PSDJurilovca

"PE PRIMUL LOC ESTE OMUL"

Jurilovca online - Comuna Jurilovca -Rusi lipoveni Jurilovca

Jurilovca - Comuna Jurilovca - Rusi lipoveni in Jurilovca-Lipoveni din Jurilovca - traditii si actualitatea rusilor lipoveni

Locuri de munca

Just another WordPress.com weblog

Ecomami - scutece refolosibile, marsupii ergonomice, chestii eco si alte copilarii

Un blog pentru eco-mamici, eco-bebelusi si eco-pitici. Despre scutece refolosibile, despre haine din materiale organice, despre produse cosmetice naturale si nu numai.