Postat de: jurilovca | Martie 25, 2008

Alex Luchici


De ce postez acest material ?

Si pe aceasta cale doresc sa imi exprim regretul daca el nu este de actualitate sau nu reliefeaza exact ceea ce a urmat in evolutia lui Alex.

Vreau sa imi cer scuze unei persoane care a votat impotriva postarii acestui filmulet si care imi este o draga prietena si o respect foarte mult dar am vrut prin asta ca lumea sa afle de povestea lui Alex cel putin. Sa realizam ca uneori multe lucruri  nu mai sunt importante si ca in fata unei incercari nimic nu mai are valoare decat ..stiti voi.

As vrea ca acest gest al meu sa nu fie inteles gresit .. ma consider cel putin dator sa fac cunoscuta aceasta poveste si eventual sa pot construi ceva impreuna cu voi pentru ajutorarea lui Alex.

As vrea sa va promit un material mai detaliat despre  Alex si cred ca pe aceasta cale cineva acolo se va mobiliza sa mi-l ofere.


Responses

  1. buna alex sunt leonora nu stiu daca ma mai tii minte sunt vecina ta din juri inca nu imi vine sa cred ce ti sa intamplat dar sper sa se gaseasca o rezolvare cat de curand si cand te vad sa fii la fel ca inainte de toata viata cum te cunosc eu plin de viata ,cu drag leo

  2. in primul rand din nou prin acest blog vreau sa mai salut o persoana pe care eu personal nu am cunoscut-o foarte bine, dar cat am cunoscut-o am stiut ca este un mare om si iti poate fi si un foarte bun prieten, Alex, vreau sa salut pe toata lumea care l-a ajutat mai mult sau mai putin pe Alex, cu o vb buna sau mai putin buna, financiar sau nu, toate acestea conteaza foarte mult pentru el si pentru fiintele cele mai apropiate lui, nu ma pricep foarte bine la cuvinte dar pot sa spun ca are aceeasi varsta ca si mine si nu cred ca nu merita o sansa la tot ceea ce iubeste el mai mult, muntele, delta, marea, pasarile, animalele…etc.
    …as vrea sa mai zic multe din putinele momente in care l-am cunoscut pe Alex, dar cum am zis si mai devreme nu ma pricep atat de bine la cuvinte
    asa ca am sa-i las pe ceilalti sa va povesteasca mai multe despre ce fel de om este Alex…
    ……..Sal Alex…insanatosire grabnica
    si nu in ultimul rand,sal Andrei si Geni…niste oameni deasemeni extraordinari…mai vb!


Lasă un răspuns

Categorii

magazinul lui Luca

Eu vreau sa invat sa vand

Gura Portitei blog - Gura Portitei sezon 2014 - Portita 2014

Gura Portitei 2014 . Cazare Gura Portitei 2014. Portita 2012.Un blog pentru cei indragostiti de acest loc si nu numai

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Transport Gura Portitei Salupa Gura Portitei 0723.792.077 Salupa Gura Portitei Jurilovca Gura Portitei

Transport Gura Portitei salupa Gura Portitei 0723.792.077 transport jurilovca gura portitei salupa gura portitei .Excursii Delta Dunarii transport Gura Portitei

PSDJurilovca

"PE PRIMUL LOC ESTE OMUL"

Jurilovca online - Comuna Jurilovca -Rusi lipoveni Jurilovca

Jurilovca - Comuna Jurilovca - Rusi lipoveni in Jurilovca-Lipoveni din Jurilovca - traditii si actualitatea rusilor lipoveni

Locuri de munca

Just another WordPress.com weblog

Ecomami - scutece refolosibile, marsupii ergonomice, chestii eco si alte copilarii

Un blog pentru eco-mamici, eco-bebelusi si eco-pitici. Despre scutece refolosibile, despre haine din materiale organice, despre produse cosmetice naturale si nu numai.

